Familie deel 2 / Socorro - Reisverslag uit Socorro, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu Familie deel 2 / Socorro - Reisverslag uit Socorro, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu

Familie deel 2 / Socorro

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara&Michiel

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Socorro

Vanochtend de blog van new york geplaatst. We zijn zaterdag direct vanaf Albuquerque airport richting Colorado gereden om daar 3 dagen in de cavin te verblijven. Hier was wel wifi, maar dan moest je naar het begin lopen. Dit heb ik alleen even gedaan om wat whatsapps eruit te sturen en dat was het.

De eerste avond hebben we met z'n 4e wat gegeten bij dion's. Daarna een 3 uur durende rit richting Colorado. Daar was Ron&Pams zoon Sott en zijn vrouw Kate. Ook de tweelingzus van Ron was daar, Anke, met haar man Mike. We hebben niet veel meer gedaan die avond omdat we er al zeker een 14 uur durende rit op hadden zitten. De volgende dag hebben we samen met de familie gewandeld. Uiteindelijk waren Michiel en ik over samen met Kate, en zijn we helemaal naar boven gelopen. In de avond Sets & Run gespeeld. Een erg lastig spel met veel regels en ze zijn ontzettend fel haha. Maaaaar Michiel won en dat is best bijzonder haha!

De volgende dag hebben we in de ochtend gefly fisched, ook ik mocht even 5 minuten proberen maar het water was freeeezing! Toen wat later een band gepakt en zijn Michiel en ik de rivier afgegaan, ik haakte al snel af want ik viel constant om en kon mezelf moeilijk overeind houden door het snel stromende water, michiel is wel helemaal geweest! Die middag zijn we richting albuquerque gereden, we deden er 6 uur over, omdat we overal zijn gestopt om foto's te maken.

Dinsdag 28 juli zijn we naar een oud indiaans dorpje geweest en in de avond eten met de hele familie bij Liesje thuis. De zus van Ron.

Meteen die avond met Marcel meegegaan, een ander familielid, naar Socorro een uur van Albuquerque.
Vandaag 29 juli, zijn we naar de Walmart geweest. Ik wilde zo graag zien hoe groot het daar is en het is allemaal waar.. ze hebben wel 20 verschillende soorten cornflakes, ze verkopen wapens (waaaaaat????) en van makeup, tot kleding, tot decoratie voor je huis. Het is gewoon een winkelcentrum, allemaal in een winkel, niet normaal.

Zijn daarna naar een berg gereden en hebben van het uitzicht genoten. Opeens begon het te regenen en moesten we maken dat we wegkwamen. Het hoeft maar een klein beetje te regenen of er onstaan overal kleine riviertjes, die steeds groter en dieper worden en dan kom je niet meer van de berg af. Gelukkig waren we veilig na 10 minuten en reden we weer op een verharde weg.

We hebben een hele leuke verassing gekregen van Marcel. Zijn buurman is Nederlands en vliegt kleine vliegtuigjes (4 personen). Marcel heeft kunnen regelen dat deze man, mij en Michiel, morgenochtend meeneemt voor een vliegtuigritje over Socorro! Alsof we nog niet genoeg vliegtuigen hebben gezien haha. Nee super tof, en ontzettend lief van hem! Hij is echt een van de meest lieve, rustige, grappige en verzorgende mensen die ik ooit heb ontmoet!

Tot nu toe gaat alles super. We zien zoveel mooie dingen en soms kun je je echt niet voorstellen dat het allemaal echt is. We genieten van elke dag en al het moois. We zijn harstikke blij met alle lieve mensen om ons heen, die zo ontzettend goed voor ons zorgen!

X Tamara & Michiel

• 30 Juli 2015 - 11:45

Jolanda En Roberto:

Hallo lieve schatten,

Heb net even de tijd genomen om je blog te lezen. Heb ervan genoten. Het is toch wel een hele andere wereld dan dat kleine kikkerlandje van ons he? Wat zullen jullie een hoop ervaringen rijker zijn als jullie terugkomen en al die foto's geven ons dan ook weer een beeld erbij. Dat water waar jullie in gevist hebben was natuurlijk bergwater en dat is freezing