Vegas, here we come. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu Vegas, here we come. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu

Vegas, here we come.

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara&Michiel

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Goeieavond allemaal,

Het is hier 6 uur 's avonds en we zijn al 2 dagen in Vegas! Zaterdag hebben we 2,5 uur gereden om bij de Grand Canyon te komen. Eerst loop je nog door een soort bos met paden heen. Dan ineens zie je de Grand Canyon. Het is onvoorstelbaar. Niet uit te leggen eigenlijk. Het lijkt wel alsof iemand een grote poster voor houd want je kan je bijna niet voorstellen hoe mooi het is. We hebben een beetje eng gedaan, want we zijn richting de rand gelopen en hebben daar even gezeten en van het uitzicht genoten. Na zo'n 2 uur daar te hebben gespendeert wilden we terug lopen naar de auto. De bus was namelijk een heel gedoe en zo ver was het niet. Een beetje avontuurlijk liepen we een pad op, het bos in. Na zo'n 10 minuten heel zachtjes gelopen te hebben lag er zo'n 15 meter van ons vandaan een wild hert. Hij/zij hield ons goed in de gaten en ze liep rustig weer weg en begon een beetje te eten. Ontzettend mooi om te zien. Na dit avontuur zijn we richting vegas gereden. Dezelfde weg terug, maar nu bijna 4,5 uur richting Vegas.

Rond half 10 's avonds reden we de berg over en ineens zie je daar een ontzettend grote stad, allemaal lichten en de hotels steken er bovenuit. Prachtig!!

We hebben een kleine upgrade gehad van onze kamer en zitten op de 28ste verdieping in het Excalibur hotel, een hotel in middeleeuwse sfeer. Je hoort overal muziek, gillende mensen, zuchtende mensen en vooral veel gepling van de automaten. Zaterdagavond snel wat gegeten. Jeeeetje wat een shock. 40 euro voor 2 hamburgers, een frietje en cola. Doen we dus ook nooit meer!! Zijn daarna direct ons bed in gegaan, omdat het een hele lange dag was.

Zondag zijn we om te beginnen een ontbijt gaan halen bij de mac, slecht he. Daarna even heerlijk wezen zwemmen in het zwembad hier in het hotel. Daarna een beetje gegokt. Toen we extra geld wilden bijpinnen bleek onze creditcard te zijn geblokkeerd, waarschijnlijk omdat we in Vegas zijn en ze het niet vertrouwde. Wij gebeld, konden we na 6,5 uur pas terug bellen omdat ze gesloten waren. Als ik thuis ben gaat er dus mooi een klachtenmail uit, omdat ik het belachelijk vind dat ze niets voor je kunnen betekenen. Het tijdsverschil is 9 uur, dus je hebt gewoon dikke pech als je te laat bent met bellen. Niets 24 uurs service. Uiteindelijk 2 uur verder, konden we pinnen met onze pinpassen. Veel gedoe, voor niets!

Uiteindelijk bij New York New York 4 keer in de achtbaan geweest en nu zeer aan onze schouders. Verder zijn we naar het Bellagio hotel geweest en hebben we naar de prachtige watershows gekeken. Ook Ceasers palace was prachtig, net zoals Aria, Luxor en MGM Grand. Daarna een taxi gepakt terug naar het hotel, want onze voeten deden ontzettend zeer.

Vandaag een pas gekocht om onbeperkt te eten in het hotel. Veeeel goedkoper dan elke keer eten en drinken halen. Vanochtend heerlijk ei, toast, koffie en vanmiddag salade, pasta, mosselen & heeeeerlijke toetjes! Dat pakket gaan we dus morgen weer nemen. Net even lekker gezwommen en gaan zo even onze energie bij elkaar pakken om straks te gokken in New york, New york! Daarna waarschijnlijk nog richting Venetian & Treasure Island en naar downtown Las Vegas om met een ZipLine door het oude las vegas te "vliegen".

Dikke kus, vanuit Vegas baby!

• 11 Augustus 2015 - 09:08

Soraya:

Gaaf man, zo'n hert vlak voor jullie! Beetje wild life spotten is altijd leuk :D. Maareeee 40 dollar voor 2 hamburgers een frietje en een cola is idd wel belachelijk zeg ... Zat er goud in het blikje van de cola ofzo! Haha! Mafjoekels daaro :). Nou geniet er nog even een paar dagen van poepies!! Xxxx