California Love - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu California Love - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu

California Love

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara&Michiel

02 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Long Beach

Vandaag schrijf ik vanuit het zonnige Los Angeles. Afgelopen vrijdag hebben we samen met de familie (Marcel, Stasia, Ron & Pam) wat gegeten bij een steakhouse, waar Stasia aan het zingen was met een vriend achter de piano/gitaar. Het was ontzettend mooi en het eten was heerlijk. Heb voor het eerst mac&cheese op, yummiee!

Afscheid nemen was moeilijk. We werden namelijk door Ron&Pam afgezet bij de dochter van Marcel, Aurelia.

Alles ging prima en toen zei Aurelia tegen haar man, ga ze eens wat laten zien van Breaking Bad. Een serie die werd opgenomen in Albuquerque. Michiel en ik helemaal enthousiast, en daar stonden we dan hoor.. om
11 uur 's avonds voor het huis van Walter White. Echt geweldig dat hij nog even om wilde rijden. Uiteindelijk hadden we maar 3 uur slaap die nacht, want we moesten om 4.15 weer op om om 6.00 het vliegtuig te pakken naar Los Angeles.

Ook die reis ging prima en we hadden al snel onze koffer, liepen naar de shuttle bus en kwamen aan bij onze huur auto. We vertelde wat voor auto we hadden, een midsize, en ze zei alleen die staan daar. Ik vroeg maar we hebben een Toyota Carolla. Zegt die mevrouw; Nou, die zijn er waarschijnlijk niet meer, maar u mag gewoon een auto uitkiezen uit deze rij. Zoiets tof heb ik nog nooit gezien en dus zijn we met een zilvere Chrystler, met leren bekleding naar huis gegaan. Harstikke tof!!!

Uiteindelijk aangekomen bij de vrienden van de familie, Mary en John. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik deze miljoenen villa inliep, wauw! Ze was heel direct, heb respect en je mag hier zolang blijven als je wil. Ik denk dat dat geen probleem is, want Mary en ik kletsen de hele dag gezellig door en gieren soms van het lachen.

We zijn meteen met de boot door alle canalen geweest, zo op open zee. Ik mocht een heel stuk varen en toen zei John dat ik maar even het gas open moest gooien. Super vet!!!

We hebben heerlijk gegeten en, ook zij, zorgen harstikke goed voor ons. Ze houden wel van een drankje, dus het is moeilijk ze bij te houden en dat ga ik ook zeker niet proberen. Ben bang dat ik dan helemaal mijn bed niet meer uit kom en dan verpest ik zeker mijn LA ervaring!

Nou, dat was het wel weer zo'n beetje en ik zal vast morgen weer wat plaatsen. We gaan namelijk vandaag naar Universal Studio's!

Een hele dikke kus vanuit LA!

  • 02 Augustus 2015 - 15:48

    Soraya:

    Leuk om al jullie avonturen te lezen mop! Jullie maken veel gave dingen mee heb ik al door!!! Heel veel plezier bij Universal Studio's, maar dat gaat vast en zeker lukken!! Xxx Soraya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tamara&Michiel

In de zomer van 2015 zullen Michiel en ik naar Amerika gaan. Wij vertrekken op 20 juli 2015 en onze eerste stop is New York City! Daarna gaan we naar Albuquerque, Socorro, Los Angeles, Bakersfield, Kingman en als laatste Las Vegas. We zullen proberen elke paar dagen of week een verslagje bij te houden!

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 3036

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Onze reis naar Amerika

Landen bezocht: