Niet onze dag - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu Niet onze dag - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu

Niet onze dag

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara&Michiel

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Long Beach

Maandag 3 augustus zijn we naar Citadel Outlet geweest. Van Armani, Nike, Hugo Boss tot H&M outlets. We zijn flink losgegaan en hebben vanalles gekocht. Zijn hier zeker 3 uur lang bezig geweest en winkel in en winkel uit gegaan.

Na deze outlet wilden we naar de beroemde Walk of Fame. Navigatie aan en op naar Hollywood Blvd. Toen we dar aankwamen zag het er zo niet uit als Walk of Fame dat er de navigatie aan hebben gezet en richting Rodeo Drive zijn gereden. Dit is een dure winkelstraat met winkels als Chanel, Dolce&Gabbana en Gucci. Er komen de meest vette auto's voorbij en de toeristen staan paraat met hun camera. Ook wij hebben een aantal mooie auto's op de foto gezet.

We wilden toch wel graag naar de Walk of Fame, dus hebben we iemand aangesproken. Het bleek dichtbij de Hollywood Boulevard te zitten, maar het zag er zo verwaarloosd uit dat we dachten dat we verkeerd zaten. Uiteindelijk konden we het vinden.
Ik zou nooit iemand aanraden om daar heen te gaan, het is een grote teleurstelling. De meeste "sterren" kenden Michiel en ik niet en de stenen met de voet/handafdrukken zijn echt niet goed verzorgd. Ja we baalden wel een beetje. Misschien komt dit ook omdat New York zo spectaculair was en mooi, daar kon de Walk of Fame echt niet aan tippen, en trouwens LA ook niet.

La is echt de stad voor de films, en ze maken alles mooier dan het is. Nee, LA is echt niet onze stad. Het verkeer is echt verschrikkelijk, het staat ieder moment van de dag vast, overal..

Toen we terug wilden gaan naar huis, liepen we naar de parkeerplaats. Ze hebben hier veel valet parking dus daar hadden we ook onze auto neergezet. Deze man beweerde even dat onze auto er niet was en wees een andere aan. Ik liep naar de chrystler, keek op het kentekenbewijs (New Mexico, check) en zag mijn tasje met supermarkt productrn liggen. Ik riep dat dit toch echt onze auto was en toen liep hij naar de overkant om dit weer te vragen, en toen kregen we onze auto mee. Wat er nu precies aan de hand is was weet ik niet?

Maandag was een baaldag.. en Dinsdag zouden we naar Warner Brothers gaan. Hopende dat dat beter gaat!

P.s. We hebben het nog steeds heel lruk hier, maar LA is gewoon niet wat je verwacht. Ook zou ik het niet aanraden, behalve de tours en de attractieparken te nemen!

• 06 Augustus 2015 - 19:46

Soraya:

Jammer mop, maar hey!! Gelukkig zijn er genoeg andere gave dingen te ontdekken daaro, zoals je zelf ook al aangeeft :D! Xxxx

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tamara&Michiel

In de zomer van 2015 zullen Michiel en ik naar Amerika gaan. Wij vertrekken op 20 juli 2015 en onze eerste stop is New York City! Daarna gaan we naar Albuquerque, Socorro, Los Angeles, Bakersfield, Kingman en als laatste Las Vegas. We zullen proberen elke paar dagen of week een verslagje bij te houden!

Actief sinds 23 April 2015