WB, studio tour. - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu WB, studio tour. - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu

WB, studio tour.

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara&Michiel

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Long Beach

WARNER BROTHERS, daar heb ik zo lang op gewacht. Voor de mensen die mij goed kennen kijk ik de serie Pretty Little Liars. Deze serie wordt opgenomen in de WB'Studios in LA. Na maandag kon ik wel iets leuks gebruiken.

We waren op tijd weg gegaan, als je in Nederland zou wonen, maar helaas is op tijd hier te laat. We hebben ons een uur lang lopen opvreten, omdat we bang waren dat we onze tour niet zouden halen. Uiteindelijk kwamen we stipt om 08.45 aan & onze tour startte om 09.00. Later bleek dat je gewoon op een andere tour wordt gezet als je te laat bent. Oh wel..

Tim was onze tourguide en hij vroeg waar de interesses lagen. & ook pretty little liars zat in dit pakket. Helemaal blij. Zo heb ik 5 huizen gezien, het meer, de stad met city hall, high school en herkende ik ontzettend veel buiten sets. Helaas konden we niet binnen in de stages want daar waren ze waarschijnlijk bezig met opnemen! Verder hebben we in een klein museum spullen van Batman & Harry Potter. Later ook de auto's/batmobiels gezien en ze werken dus echt. Sommige gaan over 80 km, en andere maar 20. Rijden doen ze wel zeker. We hebben op de echte set van Friends gezeten. Deze hadden se weer helemaal in elkaar gezet voor publiek.

Je krijgt tijdens deze 2 uur durende tour vanalles te weten en te zien. Soms kun je je niet voorstellen dat alles op zo'n klein gedeelte allemaal wordt gefilmd, maar alles wat je ziet is harstikke nep. Aan de ene kant jammer om te weten, omdat je het je helemaal kan voorstellen dat Hogwartz in HP echt een hele set heeft, maar helaas; 1 trap waar ze op lopen & de rest is computerwerk.

Verder zijn we deze dag richting het Hollywood sign gereden en hebben we het van redelijk dichtbij kunnen zien. Daarna zijn we zelf op "huizenjacht" gegaan. Michiel en ik kijken samen Modern Family. Deze huizen die ze gebruiken, de voorkant, staan in een wijk bij de Fox Studio's. Wij richting fox en daarachter staat het huis van Phil Dunphy en Cameron en Mitchell. Heel gek om te zien want het ene huis had in deze tijd zoveel bosjes dat je het bijna niet herkende.

We zijn lekker op tijd naar huis gereden, hebben heeerlijk gegeten bij Mary en John de mensen waar we verblijven. Mary kan ontzettend goed en lekker koken. Daarna zijn we met z'n 4e nog een nacht boottochtje wezen toen en sprongen Michiel en ik voor het laatat het LA water in..

Vandaag gaan we op pad. We zullen nog even kijkem bij Venice Beach & de Santa Monica pier. Dan begint onze reis via bakersfield & kingman, naar de Grand Canyon, met als eindpunt Las Vegas!!

• 06 Augustus 2015 - 19:54

Soraya:

Kijk, dat klinkt al weer super!! Gaaf man, om op die sets te komen!! Lijkt me erg gek om daar dan real life te staan en het allemaal te herkennen haha! Maar, de volgende keer als je de serie kijkt kunnen jullie zeggen "daar hebben wij gestaan!!!!" Hahaha! Veel plezier op de volgende bestemming en ik zie de verhalen weer tegemoet :D xxx