We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor

Blijf op de hoogte en volg Tamara&Michiel

19 Juli 2015 | Nederland, Maarssen

Hoi Allemaal,

Alvast een proef berichtje van ons.
Alle spulletjes zijn gepakt en we zijn helemaal ready.
Morgen nog een keer alles checken en dan zullen we richting schiphol gaan met Monique, Peter, Niels, Jolanda en Roberto. We hebben er onwijs veel zin in, maar zijn ook behoorlijk zenuwachtig.

Daarnaast zijn we allebei behoorlijk verkouden (geweest) en hebben we voor de vlucht maar wat neussprays en zakdoekjes ingeslagen.

Een kort berichtje en de volgende zal ik schrijven wanneer we in New York zijn!

Een hele dikke kus,
Tamara en Michiel

• 19 Juli 2015 - 22:17

Joke En Nico:

Hoi lieve Tamara en Niels, Nico en ik wensen jullie een heeeeeeeeeeel fijne vakantie. Spannend hoor. Wij zijn daar zelf nog nooit geweest, dus we zijn benieuwd naar de verhalen en foto's. Misschien horen we het allemaal wel op de familiedag? Doe voorzichtig (nou lijk ik net op een moeder ha, ha.) Heel veel plezier en een dikke knuffel van ons. Joke en Nico.

• 20 Juli 2015 - 12:03

Joke:

Oh Tamara, wat stom van me sorry, sorry. Jij en Michiel natuurlijk. Een heel fijne tijd daar.

Verslag uit: Nederland, Maarssen

Tamara&Michiel

In de zomer van 2015 zullen Michiel en ik naar Amerika gaan. Wij vertrekken op 20 juli 2015 en onze eerste stop is New York City! Daarna gaan we naar Albuquerque, Socorro, Los Angeles, Bakersfield, Kingman en als laatste Las Vegas. We zullen proberen elke paar dagen of week een verslagje bij te houden!

Actief sinds 23 April 2015