Veilig en gesloopt - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu Veilig en gesloopt - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu

Veilig en gesloopt

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara&Michiel

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Waar zal ik eens beginnen.. vanochtend vroeg opgestaan en met zijn alle richting schiphol. In Nederland nog een hele bodyscan gehad, door de douane en in het vliegtuig. Vlucht duurde iets korter dan 8 uur, maar wat hadden we last van verveling. 2 films half gekeken, spelletjes gespeeld, beetje geslapen en eindelijk in New York.. nou ja op het vliegveld.

Uiteindelijk hebben we er bijna 2 uur over gedaan om bij het apartement te komen. Trein in, trein uit, metro in, metro uit, overstappen etc etc.
In de metro begonnen al twee mensen te schreeuwen met jesus praise the lord en andere dingen die we niet begrepen!!

Ik ben nu alweer vanalles vergeten merk ik & het enigste waar ik zeker van ben is dat zowel ik, als Michiel, helemaal gesloopt zijn! We hebben even wat gegeten, wat water gehaald en een beetje door de buurt gelopen.

Het apartement waar we zitten is te doen. Het ziet er wel heel anders uit dan op de foto's en sommige dingen (zie douche, deurbel, airco) werken niet helemaal perfect. Verder zitten we bij twee ontzettend lieve mensen. Ze nemen ons woensdagavond mee naar een openluchttheater waar shakespeare word gespeelt, daarnaast gaat de vrouw des huizes ons zaterdag om 5 uur in de ochtend naar jfk airport brengen. We zouden er anders bijna niet komen, omdat het toch een aardig stuk is en we vroeg op het vliegveld moeten zijn. Een zorg minder dus!

Morgen willen we waarschijnlijk het empire gaan bezoeken en verder nog geen plannen. Nu eerst heerlijk slapen. Hier mag het dan 20.30 zijn, maar ons nederlands koppie denkt dat het 02.30 is haha!

Ik zeg slaaplekker/goodnight in the city that never sleeps! (Behalve wij, wij slapen wel haha)


  • 21 Juli 2015 - 08:38

    Monique :

    Dag Michiel en Tamara,

    jullie liggen nu te slapen als het goed is of proberen dat want voor jullie gevoel is het nu half negen.
    Ik ben blij dat alles goed gegaan is en dat jullie veilig in jullie appartement zijn aangekomen. Meestal is het anders dan op de foto's. Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet (foto?).
    Wat fijn dat die mevrouw jullie naar JFK wil brengen zeg!
    Ik ben benieuwd naar jullie verdere avonturen, veel plezier!

    Een dikke kus, Monique

  • 21 Juli 2015 - 11:50

    Cees:

    Ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen.Geniet en maak veel foto's, zodat wij ook kunnen meegenieten als je terug bent. Maar dat duurt nog heeeel lang.
    liefs, Opa en Oma xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Tamara&Michiel

In de zomer van 2015 zullen Michiel en ik naar Amerika gaan. Wij vertrekken op 20 juli 2015 en onze eerste stop is New York City! Daarna gaan we naar Albuquerque, Socorro, Los Angeles, Bakersfield, Kingman en als laatste Las Vegas. We zullen proberen elke paar dagen of week een verslagje bij te houden!

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 3056

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Onze reis naar Amerika

Landen bezocht: