Top of the Rock, Central Park & Planet Hollywood - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu Top of the Rock, Central Park & Planet Hollywood - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu

Top of the Rock, Central Park & Planet Hollywood

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara&Michiel

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Hoi allemaal,

Vandaag eindelijk een klein beetje doorgeslapen, werden alleen om 4 uur snachts even wakker (zie 10 uur 's ochtends nederlandse tijd). Ja de jetlag zit er zeker in, maar we gaan met veel energie op naar de 3e dag!

Gister zijn we naar Times Square gegaan en wauw wat is dat indrukwekkend. Grote borden, al die lampjes die je op je afkomen. Het enigste wat mij tegenviel was de bol van nieuwjaar. Dit is een bol die met nieuwjaar naar boven/beneden gaat om zo het nieuwe jaar in te luiden.. hij is groot, alleen van zo'n afstand ziet het eruit als een nootje :)

We zijn verder doorgegaan naar rockefeller plaza, niet zo ver van Times Square vandaan. Per toeval kwamen we bij het Top of the Rock uit. Dit is de basis van het nbc nieuws, waar verschilende shows worden opgenomen. Hier kun je naar 3 verdiepingen. Eentje binnen, een buiten met glas en een buiten met alleen een mini railing! Even voor de duidelijkheid Michiel HAD hoogtevrees. Hij had nergens last van toen we boven stonden

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Tamara&Michiel

In de zomer van 2015 zullen Michiel en ik naar Amerika gaan. Wij vertrekken op 20 juli 2015 en onze eerste stop is New York City! Daarna gaan we naar Albuquerque, Socorro, Los Angeles, Bakersfield, Kingman en als laatste Las Vegas. We zullen proberen elke paar dagen of week een verslagje bij te houden!

Actief sinds 23 April 2015