Statue of Liberty,Wall street, Union Square - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu Statue of Liberty,Wall street, Union Square - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tamara&Michiel - WaarBenJij.nu

Statue of Liberty,Wall street, Union Square

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara&Michiel

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Even een kort verslagje van vandaag. Ik kon het verslagje van gister niet goed uploaden, dus nu is het 2 in 1!

Ik heb tot nu toe van elke dag iets geschreven omdat er in New York zoveel te zien is.

Vandaag zijn we met de Free Ferry langs de Statue of Liberty gevaren en uitgestapt op Staten Island. We zijn al snel weer terug gegaan omdat er weinig te doen was. Eenmaal terug zijn we richting Wall Street gelopen, en ondertussen in het Museum van de Indianen gegaan. Ook dit was gratis entree en de voorkant was zo mooi. We zijn er echt maar 15 minuten geweest, maar indrukwekkend was het wel. We hebben onze museums in ieder geval wel weer gehad deze vakantie!!

Eenmaal op Wall Street vond ik het erg tegen vallen. Om "het" wall street gebouw staan hekken en veel politie en overal zie je toeristen. Het is echt niet wat je ziet op tv. Uiteindelijk wilden we gaan shoppen op Union Square, om ook daar vervolgens weer heel snel weg te zijn. We zijn nog steeds heel erg moe en merken dat we veelste veel willen op 1 dag en de tijd gaat zo snel omdat je vaak de metro moet nemen en heel new york ondergronda door gaat.

We nemen een relax avondje met een chipje, filmpje & ik (tamara) een maskertje. Morgen weer een nieuwe dag!

• 23 Juli 2015 - 07:38

Soraya:

Leuke verhalen Tam!! Jullie hebben al een hoop gezien lees ik :)! Hoop dat je een beetje bijgekomen bent van alle indrukken tot nu toe, er staan er nog veel op je te wachten haha!! Geniet er lekker van met z'n tweetjes en blijf zeker deze verhalen online zetten. Kunnen wij allemaal ook een beetje meegenieten :D! Xxxxx Soraya

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Tamara&Michiel

In de zomer van 2015 zullen Michiel en ik naar Amerika gaan. Wij vertrekken op 20 juli 2015 en onze eerste stop is New York City! Daarna gaan we naar Albuquerque, Socorro, Los Angeles, Bakersfield, Kingman en als laatste Las Vegas. We zullen proberen elke paar dagen of week een verslagje bij te houden!

Actief sinds 23 April 2015